Kunskapsdatabas: Abonnemang
Hur vet jag om mitt abonnemang har bindningstid?
Postad av Tomas Larsson på 10 February 2014 10:44

Vi tillämpar så lång det är möjligt *, ingen bindningstid.

Detta gäller Tv och internetabonnemang.

Vi har en faktura period och abonnemangsperiod, som vi däremot tillämpar.

Detta innebär för er att:

Då ni avslutar ert abonnemang, så blir avslutningsdatum ; resterande dagar i månaden och en fakturaperiod.

exempelvis: avslut 15/3, då debiteras ni 16/3-31/3 och hela April om ni har månadsvis fakturering ( vid kvartalsvis fakturering April tom Juni).

—-

* vissa paket t.ex. Viasat är 12 månaders bindningstid.


Du kan kontrollera om ditt abonnemang har bindningstid och hur långt den sträcker sig genom att logga in i Beställningsportalen

(0 röst(er))
Denna artikel hjälpte mig
Denna artikel hjälpte mig inte

Kommentarer (0)
Help Desk Software by Kayako Resolve